Customer relationship management (CRM sistem) je pristop podjetja k upravljanju odnosov s strankami. CRM sistem podjetju omogoča, da beleži in analizira podatke o strankah in njihovi preteklosti s podjetjem. CRM sistem je usmerjen predvsem v ohranjanje strank in povečevanje prodaje obstoječim strankam, z določenimi pristopi (CRM sistem in oglaševanje) pa CRM sistem izboljšuje tudi proces pridobivanja strank.
Pomemben vidik pristopa s sistemom CRM, so CRM sistemi, ki zbirajo podatke iz različnih komunikacijskih kanalov, npr. s spletne strani podjetja, telefonskih klicev, e-pošte, "live chat" storitev, socialnih omrežij in drugih virov in baz podatkov. S pomočjo CRM sistema se podjetja učijo o svojih strankah in ciljni publiki, kar jim omogoča, da se lažje in bolje približajo ciljnim skupinam ter jih nagovorijo z bolj ustreznim prodajnim sporočilom.
Na trgu je mnogo ponudnikov CRM sistemov, od takih, ki nudijo brezplačne CRM sisteme, do relativno dragih. Preberite si, kako je z brezplačnim CRM sistemom, kateri so najboljši CRM sistemi in kako s pomočjo CRM sistema bistveno izboljšati oglaševalske akcije
O čem gre beseda
google oglaševanje
spletno oglaševanje
adwords
google adwords
oglaševanje na spletu
adwords oglaševanje
google
oglaševanje
facebook oglaševanje
vedenje potrošnika
Kako začeti
Micromoments
Mikro trenutki
ZMOT
brezplačno oglaševanje
cena klika
ciljanje na lokacijo
crm sistem
digitalni marketing
google adwords deluje
google prvo mesto
inbound marketing
iskalni marketing
izdelava spletnih strani
kaj je google adwords
linkedin oglaševanje
marketing
nakupni proces
ocena kakovosti
oglaševanje in čustva
omnichannel
prvi na google
remarketing
spletni marketing
zero moment of truth
čustva
Ni komentarjev:
Objavite komentar