četrtek, 4. maj 2017

CRM sistem

Customer relationship management (CRM sistem) je pristop podjetja k upravljanju odnosov s strankami. CRM sistem podjetju omogoča, da beleži in analizira podatke o strankah in njihovi preteklosti s podjetjem. CRM sistem je usmerjen predvsem v ohranjanje strank in povečevanje prodaje obstoječim strankam, z določenimi pristopi (CRM sistem in oglaševanje) pa CRM sistem izboljšuje tudi proces pridobivanja strank.
Pomemben vidik pristopa s sistemom CRM, so CRM sistemi, ki zbirajo podatke iz različnih komunikacijskih kanalov, npr. s spletne strani podjetja, telefonskih klicev, e-pošte, "live chat" storitev, socialnih omrežij in drugih virov in baz podatkov. S pomočjo CRM sistema se podjetja učijo o svojih strankah in ciljni publiki, kar jim omogoča, da se lažje in bolje približajo ciljnim skupinam ter jih nagovorijo z bolj ustreznim prodajnim sporočilom.
Na trgu je mnogo ponudnikov CRM sistemov, od takih, ki nudijo brezplačne CRM sisteme, do relativno dragih. Preberite si, kako je z brezplačnim CRM sistemom, kateri so najboljši CRM sistemi in kako s pomočjo CRM sistema bistveno izboljšati oglaševalske akcije

Ni komentarjev:

Objavite komentar