torek, 29. november 2016

Linkedin oglaševanje

Linkedin omogoča podjetjem (oglaševalcem), da s svojo vsebino (oglasi) dosežejo podjetje in zaposlene v njih. Čeprav je CPC na splošno, kar se tiče Linkedin oglaševanja, relativno visok, pa je Linkedin oglaševanje smiselna izbira za tiste, ki bi radi z oglaševanjem dosegli določena podjetja, podjetja določene velikosti ali branže, lahko pa tudi zaposlene v podjetjih, ki v njih zasedajo določene funkcije (owner, marketing manager, analyst, ...). Prav tako lahko z Linkedin oglaševanjem dosežete uporabnike, glede na njihovo izobrazbo.
Vsebina, ki jo lahko oglašujemo je lahko sponzorirana objava, slikovni oglas ali inmail sporočilo. Prvi dve obliki navadno vodita na spletno stran oglaševalca, ali na linkedin stran podjetja, medtem, ko inmail sporočilo Linkedin dostavi v nabiralnike izbranih uporabnikov Linkedina.
Linkedin oglaševanje je dosegljivo tudi preko oglaševalske platforme Adroll, kjer so kliki nič več in nič manj kot 1 $. O prednostih Adrolla pa prihodnjič.
Preizkusi Linkedin oglaševanje

Ni komentarjev:

Objavite komentar