torek, 3. november 2015

Adwords - Google Oglaševanje & Ciljanje na lokacijo

Verjetno vas zanima če deluje? Preverjeno deluje.

Za podjetje, ki je fizično locirano v Ljubljani, ki tam ponuja svoje storitve smo testirali učinkovitost ciljanja na lokacijo.

Primerjali smo, ciljanje na Ljubljano (kot novo možnost) in ciljanje na Slovenijo (obstoječa možnost).


Glede na pretekle podatke (nizka stopnja konverzije ključnih besed, ki vsebujejo druga mesta, npr. Mb, Kp, Kr, Ce, …), smo “bid” na SLovenijo znižali za -50% .

Ciljanje na lokacijo

Torej smo preizkusili, ali razlika je, ali so učinki drugačni in kakšni. Rezultat je cenejši klik oz. boljši položaj, ki nam je prinesel boljšo ceno na nakup.

Več na Adwords - Oglaševanje na spletuCiljanje na lokacijo se splača

Ni komentarjev:

Objavite komentar