torek, 30. avgust 2016

Facebook Oglaševanje

Čeprav mnogi ne maramo koncepta Facebook-a, moramo nanj zavoljo posla pogledati drugače. Lahko bi rekli, da je na njem  prihodnost, saj večina mlajše populacije, skoraj vsa z dostopom do interneta, tja zahaja dnevno, a na to se ne bi omejevali.

Gre zato, da tudi starejša populacija vedno bolj zahaja nanj. Postaja namreč središče družabnega življenja sodobnega človeka, če nam je všeč, ali ne. V družbi, za šankom, se pogovarjamo o tem, kaj smo videli na Facebook-u.
Z vidika posla naj le povem, kaj zamujate, če ga ne uporabljate. Človek je omejen s tem, koliko informacij lahko dnevno absorbira. Imamo nek limit v glavi, do katerega lahko sprejemamo informacije in ga zlahka ne presežemo. Če na Facebook zaidemo, da bi pogledali s čim se hvalijo naši prijatelji, na njem pogosto tudi nehote ostanemo, saj je vse skupaj narejeno tako, da "deluje". Scroll je lažji od klika, zato v veliki meri "na hitro" preletimo vsebino, ki se prikazuje in se tudi "nehote" malo zataknemo. S tem porabimo del limita oz. celoten limit zmožnosti vsrkavanja informacij, zato jih drugje pač ne iščemo več. Postanemo utrujeni. Vprašanje za vaše podjetje je, ali bodo informacije, ki jih sporoča, vidne potencialni skupini, ali ne? Vsakdo ne brska po Googlu. Raje vpraša FB prijatelje o izkušnji. Če na neko podjetje prisegajo vsi, ki jih poznate, bi raziskovali dlje? Vse skupaj je postalo izsiljevanje v smislu plačaj, ali crkni, kot z davki, elektriko, vodo in zrakom. Sazas je dobro osvojil koncept. Je igra, ki jo bomo igrali, dokler bomo tu.
Z druge oz. s prve strani pa nam Facebook in omrežja nudijo priložnosti za rast, kot jih še nismo imeli. Zgodb je dovolj in so resnične. Mnogo sposobnih Slovencev je uspelo ravno s pomočjo interneta in razvoja tehnologij. Dnevno se odpirajo novi trgi, na lokalno ciljno skupino nismo več omejeni temveč imamo cel svet na dlani. Le osvojiti je treba koncept in pustiti čustva ob strani. O tem, kako s Facebook oglaševanjem ne le zapravljati, pa se le pozanimajte.

Ni komentarjev:

Objavite komentar