sreda, 14. september 2016

Google Adwords ali Facebook oglasi?

Brez oglaševanja na spletu bo poslovanje vedno težje. Po drugi strani pa oglaševanje nudi izvrstno priložnost za podjetja, da povečajo prodajo in dobiček. Sploh tisti, katerih konkurenca na spletu (še) ni prisotna lahko z Google Adwords oglaševanjem dosežejo zelo dobre rezultate. Preberite si o tem, kaj se splača bolj, Google Adwords ali Facebook oglaševanje in o tem, zakaj je pomembno, da je podjetje prisotno na vseh online kanalih.

Google Adwords - Cena klika

Ko ste optimizarai oglase, izločili neprimerne ključne besede in maksimalno uredili Google Adwords račun je čas, da se posvetite ocenam kakovosti ključnih besed. Z zvišanjem kakovosti ključnih besed si namreč lahko znižate cpc na Google Adwords za do 50%. Po drugi strani ga lahko z nizko oceno kakovosti tudi zvišate in sicer za 300%. Preberite si več o tem na povezavi Google Adwords

torek, 30. avgust 2016

Facebook Oglaševanje

Čeprav mnogi ne maramo koncepta Facebook-a, moramo nanj zavoljo posla pogledati drugače. Lahko bi rekli, da je na njem  prihodnost, saj večina mlajše populacije, skoraj vsa z dostopom do interneta, tja zahaja dnevno, a na to se ne bi omejevali.

torek, 16. avgust 2016

četrtek, 21. julij 2016

Mikro trenutki / Micromoments

Za branje te zgodbe, je dobro najprej poznati vedenje potrošnika na spletu, saj od tam tudi delno izhajajo mikro trenutki. Včasih je veljalo, da smo si na spletu pogledali izdelke, ki so nas zanimali, nato pa smo odšli v trgovino in si jih ogledali ter se pogovorili s prodajalcem, prijatelji. Danes ni več tako. Razlog je v pametnih telefonih, ki jih imamo vendo pri sebi in s pomočjo katerih ignoriramo trgovca tako, da si raje ogledamo Youtube video o izdelku, ki nas zanima.
Preberite si o zelo pomembnih podatkih, ki razkrivajo naše vedenje pri nakupovanju in oblikovanju odločitev o nakupih, o tem, kaj ti mikro trenutki pomenijo za podjetja in spletni marketing, po soočenju z dejstvi pa o tem, kako lahko unovčimo te trenutke.
Več o digitalnem marketingu si preberite v objavi Mikro trenutki in pot potrošnika.

ponedeljek, 7. marec 2016

Digitalni marketing

Digitalni marketing je uporaba digitalnih tehnologij z namenom povečanja prodaje. V glavnem deluje na osnovi inbound marketinga, katerega osnovni koraki so pridobitev obiskovalcev, pretvorba v porvpraševanja, ppretvorba v kupce in v ponovne kupce. Več v objavi na spletnem oglaševanju, kaj je digitalni marketing

četrtek, 3. marec 2016

Kako začeti z Google Adwords

Če ste z Google Adwords oglaševanjem začeli pred kratkim ali še nameravate začeti, potem si preberite uvod v najboljše vire informacij o Google Adwords oglaševanju. Viri do informacij, kako strukturirati Adwords račun, koliko kampanj, skupin oglasov, kl. besed in oglasov ustvariti, kako napisati oglas in več.

Preberi Kako začeti z Google Adwords spletnim oglaševanjem