sobota, 6. februar 2016

Google Adwords oglaševanje - ali deluje?

Kaj moramo vedeti še preden se sprašujemo o tem, ali Google Adwords spletno oglaševanje deluje in kaj moramo vedeti, ko ugotovimo prvo.

Kdor se je že srečal s padcem prometa in je slišal kaj je Google Adwords, se je zagotovo vprašal, ali Adwords deluje. Zadeva pa ni tako preprosta, da bi se dalo na kratko odgovoriti. Zakaj gre? Za razlog, zaradi katerega je promet padel. Zakaj je promet nižji, ali zakaj prodaja ne raste hitreje? Tu Google Adwords ne pomaga. Morda le z vidika podatkov, da ugotovimo, kako je kaj naša konkurenca, da si na forumu preberemo, kaj mislijo naše obstoječe in potencialne stranke. Če sploh ne govorijo o nas, potem nas za mnoge (večino?) ni. Če na spletu najdemo le konkurenco, potem je tudi to že del odgovora. Spremembe in situacijo kot tako moramo pač poglobljeno razumeti, da spoznamo kaj delamo narobe in kaj delamo prav. Oboje je enako pomembno.
Nazaj k Googlu. Ko ugotovimo, katere so težave podjetja in katere prednosti, potem vemo tudi kam želimo priti in torej, kako zastaviti za naprej s tem pa, kaj in kako oglaševati. Kakšen bo naš "brand voice", kakšen bo "image" podjetja in nenazadnje, kakšna bo vsebina ponudb in oglasov. Bomo oglaševali "najboljše cene", vrhunsko kvaliteto ali "največjo vrednost" (best value), vsebino morda?
Ko to spoznamo in ustrezno prilagodimo poslovni sistem skupaj z internetno infrastrukturo, takrat je čas za Google Adwords. Takrat bo deloval, vprašanje pa je le, ali bo deloval dovolj dobro. Več v objavi Ali Google Adwords deluje?

Ni komentarjev:

Objavite komentar