četrtek, 3. marec 2016

Spletno oglaševanje

Spletno oglaševanje

Preberi si nekaj zanimivih objav na temo spletnega oglaševanja, Facebook oglaševanja ter Adwords oglaševanja na Google

Ali Google Adwords Oglaševanje Deluje?

Če bi vas vprašal, ali vaš avto deluje, bi me bodisi gledali postrani, bodisi se smejali. Ko me vprašajo, če Google Adwords res deluje, zato odgovorim s prispodobo o avtu. Res je, vaš avto deluje, vendar kako?

Vse kar morate vedeti o Google AdWords oglaševanju

Začnimo z internetom. Internet je že več kot desetletje v smislu prometa 99% Google in 1% ostalo. Facebook je prosti čas in druženje 100%. Linkedin, Twitter sta že specifika, prvi za vse, ki se ukvarjamo z marketingom, drugi verjetno bolj za novinarje in PR-ovce. Medtem, ko Google predstavlja začetek poti vsakega uporabnika, ki je kupec, Facebook predstavlja neko globalno gostilno, v katero zaidemo pred, med in po delu. Na ta način tudi razumemo omenjene, kot take na katerih bi nekaj oglaševali. Z Google npr. usmerjamo uporabnika, ki išče nekaj. Pokažemo pot do cilja. Na Facebook, v globalno gostilno umestimo tisto, kar bo dobra debata. Tisto o čemer bomo govorili, diskutirali, ali pa nekaj s čimer bomo spodbudili čustva.

Investicija v Spletni Sistem

To je nadaljevanje objave “Zasebne E-mail liste in javni naslovi” Če niste prvi na Google boste za obisk plačevali. Če ste prvi, ste že plačali. Če imate bazo e-poštnih naslovov, ste zanjo bodisi že delali in vanjo investirali, bodisi ste jo nekje “sneli”. V vsakem primeru boste za koriščenje baze še plačevali. Prvič boste plačali nekomu

Najbolj napredne spletne strani 2016

Če boste v letu 2016 menjali ali gradili novo spletno stran, potem morate vedeti, v katero smer se razvija splet, kaj ponujajo tehnologije ter kaj vse mora imeti spletna stran v letu 2016, da bo “sodobna”.

Ni komentarjev:

Objavite komentar