Če bi vas vprašal, ali vaš avto deluje, bi me bodisi gledali postrani, bodisi se smejali. Ko me vprašajo, če Google Adwords res deluje, zato odgovorim s prispodobo o avtu. Res je, vaš avto deluje, vendar kako?
Začnimo z internetom. Internet je že več kot desetletje v smislu prometa 99% Google in 1% ostalo. Facebook je prosti čas in druženje 100%. Linkedin, Twitter sta že specifika, prvi za vse, ki se ukvarjamo z marketingom, drugi verjetno bolj za novinarje in PR-ovce. Medtem, ko Google predstavlja začetek poti vsakega uporabnika, ki je kupec, Facebook predstavlja neko globalno gostilno, v katero zaidemo pred, med in po delu. Na ta način tudi razumemo omenjene, kot take na katerih bi nekaj oglaševali. Z Google npr. usmerjamo uporabnika, ki išče nekaj. Pokažemo pot do cilja. Na Facebook, v globalno gostilno umestimo tisto, kar bo dobra debata. Tisto o čemer bomo govorili, diskutirali, ali pa nekaj s čimer bomo spodbudili čustva.
To je nadaljevanje objave “Zasebne E-mail liste in javni naslovi” Če niste prvi na Google boste za obisk plačevali. Če ste prvi, ste že plačali. Če imate bazo e-poštnih naslovov, ste zanjo bodisi že delali in vanjo investirali, bodisi ste jo nekje “sneli”. V vsakem primeru boste za koriščenje baze še plačevali. Prvič boste plačali nekomu
Če boste v letu 2016 menjali ali gradili novo spletno stran, potem morate vedeti, v katero smer se razvija splet, kaj ponujajo tehnologije ter kaj vse mora imeti spletna stran v letu 2016, da bo “sodobna”.
Ni komentarjev:
Objavite komentar