torek, 29. november 2016

Google oglaševanje - Adwords keyword planner

Orodje, ki je nekoliko prezrto, ki se pogosto uporablja le po sili razmer, Adwords keyword tool, omogoča pridobivanje podatkov, podjetjem, za lažje oblikovanje ključnih poslovnih odločitev. Orodje na podlagi preteklih podatkov (zadnji teden, mesec, leto) oblikuje napovedi za prihodnost. Če ste lansko leto iskali Google oglaševanje, boste letos bolj verjetno iskali Linkedin oglaševanje. ČE vas je lani zanimalo B2B oglaševanje, boste letos raje vtipkali Linkedin oglaševanje.
Skratka, naše želje in zavedanja, poznavanje in razumevanje se spreminjajo. Prav tako je s potencialnimi kupci podjetja. Z vplivom vsebine, ki jo zagotavljajo množični mediji, se uporabniki spreminjajo in iščejo "dobre stare stvari" na nove načine, z novimi izrazi. Google nam s podatki iz orodja keyword planner pomaga do te mere, da se lahko odločimo, v kateri stroj, v kateri izdelek ali storitev bomo investirali svoja sredstva, da bomo v prihodnosti nagovorili čimveč uporabnikov. Več o Google keyword planner orodju si preberite v "Google Keyword planner" na oglasevanjenaspletu.si.

Ni komentarjev:

Objavite komentar