Za branje te zgodbe, je dobro najprej poznati vedenje potrošnika na spletu, saj od tam tudi delno izhajajo mikro trenutki. Včasih je veljalo, da smo si na spletu pogledali izdelke, ki so nas zanimali, nato pa smo odšli v trgovino in si jih ogledali ter se pogovorili s prodajalcem, prijatelji. Danes ni več tako. Razlog je v pametnih telefonih, ki jih imamo vendo pri sebi in s pomočjo katerih ignoriramo trgovca tako, da si raje ogledamo Youtube video o izdelku, ki nas zanima.
Preberite si o zelo pomembnih podatkih, ki razkrivajo naše vedenje pri nakupovanju in oblikovanju odločitev o nakupih, o tem, kaj ti mikro trenutki pomenijo za podjetja in spletni marketing, po soočenju z dejstvi pa o tem, kako lahko unovčimo te trenutke.
Več o digitalnem marketingu si preberite v objavi Mikro trenutki in pot potrošnika.
O čem gre beseda
google oglaševanje
spletno oglaševanje
adwords
google adwords
oglaševanje na spletu
adwords oglaševanje
google
oglaševanje
facebook oglaševanje
vedenje potrošnika
Kako začeti
Micromoments
Mikro trenutki
ZMOT
brezplačno oglaševanje
cena klika
ciljanje na lokacijo
crm sistem
digitalni marketing
google adwords deluje
google prvo mesto
inbound marketing
iskalni marketing
izdelava spletnih strani
kaj je google adwords
linkedin oglaševanje
marketing
nakupni proces
ocena kakovosti
oglaševanje in čustva
omnichannel
prvi na google
remarketing
spletni marketing
zero moment of truth
čustva
četrtek, 21. julij 2016
ponedeljek, 7. marec 2016
Digitalni marketing
Digitalni marketing je uporaba digitalnih tehnologij z namenom povečanja prodaje. V glavnem deluje na osnovi inbound marketinga, katerega osnovni koraki so pridobitev obiskovalcev, pretvorba v porvpraševanja, ppretvorba v kupce in v ponovne kupce. Več v objavi na spletnem oglaševanju, kaj je digitalni marketing
četrtek, 3. marec 2016
Kako začeti z Google Adwords
Če ste z Google Adwords oglaševanjem začeli pred kratkim ali še nameravate začeti, potem si preberite uvod v najboljše vire informacij o Google Adwords oglaševanju. Viri do informacij, kako strukturirati Adwords račun, koliko kampanj, skupin oglasov, kl. besed in oglasov ustvariti, kako napisati oglas in več.
Preberi Kako začeti z Google Adwords spletnim oglaševanjem
Spletno oglaševanje
Spletno oglaševanje
Preberi si nekaj zanimivih objav na temo spletnega oglaševanja, Facebook oglaševanja ter Adwords oglaševanja na Google.
Ali Google Adwords Oglaševanje Deluje?
Če bi vas vprašal, ali vaš avto deluje, bi me bodisi gledali postrani, bodisi se smejali. Ko me vprašajo, če Google Adwords res deluje, zato odgovorim s prispodobo o avtu. Res je, vaš avto deluje, vendar kako?Vse kar morate vedeti o Google AdWords oglaševanju
Začnimo z internetom. Internet je že več kot desetletje v smislu prometa 99% Google in 1% ostalo. Facebook je prosti čas in druženje 100%. Linkedin, Twitter sta že specifika, prvi za vse, ki se ukvarjamo z marketingom, drugi verjetno bolj za novinarje in PR-ovce. Medtem, ko Google predstavlja začetek poti vsakega uporabnika, ki je kupec, Facebook predstavlja neko globalno gostilno, v katero zaidemo pred, med in po delu. Na ta način tudi razumemo omenjene, kot take na katerih bi nekaj oglaševali. Z Google npr. usmerjamo uporabnika, ki išče nekaj. Pokažemo pot do cilja. Na Facebook, v globalno gostilno umestimo tisto, kar bo dobra debata. Tisto o čemer bomo govorili, diskutirali, ali pa nekaj s čimer bomo spodbudili čustva.Investicija v Spletni Sistem
Najbolj napredne spletne strani 2016
sobota, 6. februar 2016
Google Adwords oglaševanje - ali deluje?
Kaj moramo vedeti še preden se sprašujemo o tem, ali Google Adwords spletno oglaševanje deluje in kaj moramo vedeti, ko ugotovimo prvo.
torek, 2. februar 2016
Kaj je Google Adwords in kako deluje Google spletno oglaševanje?
Kako deluje Google Adwords, da lahko z njim oglašujemo svoje izdelke in podjetja, po tako ugodni ceni? preberite si vse o oglaševanju z Googlom. Kaj so plačani in kaj neplačani Google rezultati, kako začeti z oglaševanjem na Google in vse kar morate vedeti, da boste uspešno oglaševali.
Več v Vse kar morate vedeti o Google Adwords oglaševanju.
Več v Vse kar morate vedeti o Google Adwords oglaševanju.
torek, 3. november 2015
Čustva za oglaševanje
Razum ne pali na fore. Čustev niti ne opazimo. Čustva so tarča oglasov, tako moški, kot ženskih.
“Dobri” oglasi se “šlepajo” na pozitivna čustva. Obratno lahko neki vrednoti pripnemo nek negativen kontekst s tem, da jo npr. povežemo z neko radikalno, ali celo bolno ideologijo.
Ideologijo lahko obratno zapakiramo v “naprednost” in “svobodomiselnost” tako, da jo pripnemo v ustrezen konteks, torej nečemu absolutno naprednemu in svobodomiselnemu.
Lahko se poigramo z vašim občutkom varnosti in rečemo:
"Greste v službo? Tatovi tudi!"
"Imate varuško? Kdo pa varuje njo?"
Podobno se lahko dela na temo odnosov, humorja, zavisti, ...
Preberite kako se dobičkonosno uporabljajo čustva v oglaševanju.
Adwords - spletno oglaševanje v objavi Oglaševanje & čustva
“Dobri” oglasi se “šlepajo” na pozitivna čustva. Obratno lahko neki vrednoti pripnemo nek negativen kontekst s tem, da jo npr. povežemo z neko radikalno, ali celo bolno ideologijo.
Ideologijo lahko obratno zapakiramo v “naprednost” in “svobodomiselnost” tako, da jo pripnemo v ustrezen konteks, torej nečemu absolutno naprednemu in svobodomiselnemu.
Lahko se poigramo z vašim občutkom varnosti in rečemo:
"Greste v službo? Tatovi tudi!"
"Imate varuško? Kdo pa varuje njo?"
Podobno se lahko dela na temo odnosov, humorja, zavisti, ...
Preberite kako se dobičkonosno uporabljajo čustva v oglaševanju.
Adwords - spletno oglaševanje v objavi Oglaševanje & čustva
Naročite se na:
Objave (Atom)