torek, 29. november 2016

Linkedin oglaševanje

Linkedin omogoča podjetjem (oglaševalcem), da s svojo vsebino (oglasi) dosežejo podjetje in zaposlene v njih. Čeprav je CPC na splošno, kar se tiče Linkedin oglaševanja, relativno visok, pa je Linkedin oglaševanje smiselna izbira za tiste, ki bi radi z oglaševanjem dosegli določena podjetja, podjetja določene velikosti ali branže, lahko pa tudi zaposlene v podjetjih, ki v njih zasedajo določene funkcije (owner, marketing manager, analyst, ...). Prav tako lahko z Linkedin oglaševanjem dosežete uporabnike, glede na njihovo izobrazbo.
Vsebina, ki jo lahko oglašujemo je lahko sponzorirana objava, slikovni oglas ali inmail sporočilo. Prvi dve obliki navadno vodita na spletno stran oglaševalca, ali na linkedin stran podjetja, medtem, ko inmail sporočilo Linkedin dostavi v nabiralnike izbranih uporabnikov Linkedina.
Linkedin oglaševanje je dosegljivo tudi preko oglaševalske platforme Adroll, kjer so kliki nič več in nič manj kot 1 $. O prednostih Adrolla pa prihodnjič.
Preizkusi Linkedin oglaševanje

Google oglaševanje - Adwords keyword planner

Orodje, ki je nekoliko prezrto, ki se pogosto uporablja le po sili razmer, Adwords keyword tool, omogoča pridobivanje podatkov, podjetjem, za lažje oblikovanje ključnih poslovnih odločitev. Orodje na podlagi preteklih podatkov (zadnji teden, mesec, leto) oblikuje napovedi za prihodnost. Če ste lansko leto iskali Google oglaševanje, boste letos bolj verjetno iskali Linkedin oglaševanje. ČE vas je lani zanimalo B2B oglaševanje, boste letos raje vtipkali Linkedin oglaševanje.
Skratka, naše želje in zavedanja, poznavanje in razumevanje se spreminjajo. Prav tako je s potencialnimi kupci podjetja. Z vplivom vsebine, ki jo zagotavljajo množični mediji, se uporabniki spreminjajo in iščejo "dobre stare stvari" na nove načine, z novimi izrazi. Google nam s podatki iz orodja keyword planner pomaga do te mere, da se lahko odločimo, v kateri stroj, v kateri izdelek ali storitev bomo investirali svoja sredstva, da bomo v prihodnosti nagovorili čimveč uporabnikov. Več o Google keyword planner orodju si preberite v "Google Keyword planner" na oglasevanjenaspletu.si.

sreda, 14. september 2016

Google Adwords ali Facebook oglasi?

Brez oglaševanja na spletu bo poslovanje vedno težje. Po drugi strani pa oglaševanje nudi izvrstno priložnost za podjetja, da povečajo prodajo in dobiček. Sploh tisti, katerih konkurenca na spletu (še) ni prisotna lahko z Google Adwords oglaševanjem dosežejo zelo dobre rezultate. Preberite si o tem, kaj se splača bolj, Google Adwords ali Facebook oglaševanje in o tem, zakaj je pomembno, da je podjetje prisotno na vseh online kanalih.

Google Adwords - Cena klika

Ko ste optimizarai oglase, izločili neprimerne ključne besede in maksimalno uredili Google Adwords račun je čas, da se posvetite ocenam kakovosti ključnih besed. Z zvišanjem kakovosti ključnih besed si namreč lahko znižate cpc na Google Adwords za do 50%. Po drugi strani ga lahko z nizko oceno kakovosti tudi zvišate in sicer za 300%. Preberite si več o tem na povezavi Google Adwords

torek, 30. avgust 2016

Facebook Oglaševanje

Čeprav mnogi ne maramo koncepta Facebook-a, moramo nanj zavoljo posla pogledati drugače. Lahko bi rekli, da je na njem  prihodnost, saj večina mlajše populacije, skoraj vsa z dostopom do interneta, tja zahaja dnevno, a na to se ne bi omejevali.

torek, 16. avgust 2016

četrtek, 21. julij 2016

Mikro trenutki / Micromoments

Za branje te zgodbe, je dobro najprej poznati vedenje potrošnika na spletu, saj od tam tudi delno izhajajo mikro trenutki. Včasih je veljalo, da smo si na spletu pogledali izdelke, ki so nas zanimali, nato pa smo odšli v trgovino in si jih ogledali ter se pogovorili s prodajalcem, prijatelji. Danes ni več tako. Razlog je v pametnih telefonih, ki jih imamo vendo pri sebi in s pomočjo katerih ignoriramo trgovca tako, da si raje ogledamo Youtube video o izdelku, ki nas zanima.
Preberite si o zelo pomembnih podatkih, ki razkrivajo naše vedenje pri nakupovanju in oblikovanju odločitev o nakupih, o tem, kaj ti mikro trenutki pomenijo za podjetja in spletni marketing, po soočenju z dejstvi pa o tem, kako lahko unovčimo te trenutke.
Več o digitalnem marketingu si preberite v objavi Mikro trenutki in pot potrošnika.